alert-erroralert-infoalert-successalert-warningarrow-left-longbroken-imagecheckmarkcontact-emailcontact-phonecustomizationforbiddenlockedpersonalisation-flagpersonalizationrating-activerating-inactivesize-guidetooltipusp-checkmarkusp-deliveryusp-free-returnsarrow-backarrow-downarrow-leftarrow-right-longarrow-rightarrow-upbag-activebag-inactivecalendar-activecalendar-inactivechatcheckbox-checkmarkcheckmark-fullclosecross-smalldropdowneditexpandhamburgerhide-activehide-inactivelocate-targetlockminusnotification-activenotification-inactivepause-shadowpausepin-smallpinplay-shadowplayplusprofilereloadsearchsharewishlist-activewishlist-inactivezoom-outzoomfacebookgoogleinstagram-filledinstagrammessenger-blackmessenger-colorpinterestruntastictwittervkwhatsappyahooyoutube

RETURNERNINGER OG BYTTEORDRER

I 100 dage. Er det gratis.

Hvordan returnerer jeg?

1. Tryk på "Start din returneringsordre", indtast din email og ordrenummer.
2. Fortæl os, hvilket produkt eller produkter, du vil returnere og hvorfor.
3. Bekræft din returnering.
4. Brug produkternes oprindelige emballage, put dem tilbage i pakken, læg returneringsformularen med og forsegl pakken.
5. Påsæt returneringsmærket over det gamle mærke.
6. Aflever pakken til afleveringsstedet nærmest dig:
- PostNord / DPD
- UPS (kun hvis din ordre er blevet sendt med ekspreslevering)

Hvor mange dage har jeg til at returnere min ordre?
Du kan returnere din online-ordre gratis inden for 100 dage efter, du har modtaget den
 
Bemærk: Personligt tilpassede produkter fremstilles specifikt til dig og kan derfor ikke returneres, medmindre varen er defekt
 
Hvor meget koster det at returnere et produkt?
Godt nyt. Det koster ikke noget. Sørg for at returnere det via samme fragtfirma, der leverede pakken til dig. 
 
Hvor lang tid tager returneringsprocessen? 
Det tager 3-5 dage for din pakke at nå vores lager i Tyskland, og vi prøver at behandle din returordre inden for 48 timer efter dens ankomst. Vi holder dig informeret via email om processen og din refundering. Når du har aktiveret returneringen online, vil din pakke kunne spores, så du kan holde øje med den via linket herover. 
 
Møder et produkt købt i vores onlineshop ikke vores kvalitetsstandarder (er det beskadiget eller defekt), kan du kontakte vores kundeservice.   
Hvornår får jeg min refundering? 
Når vi har modtaget produkterne på vores lager, vil vi behandle din returnering. Fra det øjeblik vi har refunderet, skal din bank stadig gennemføre transaktionen. Det kan tage op til 14 dage alt efter din bank og din valgte betalingsmåde – se tidstabellen herunder. Vi refunderer dig via samme måde, du brugte til at betale med.
 
Processens tidshorisont:
1. Afsendelse til lager: 3-5  arbejdsdage
2. Behandling af pakke: 2 arbejdsdag
3. Refundering håndteret af bank: 
     - Kreditkort: max. 14 arbejdsdage
     - PayPal: max. 3 arbejdsdage
     - Klarna: læs "FAQ: Returnering med Klarna" herunder
 
Vil I refundere min forsendelsesomkostninger?
Vi refunderer hele din forsendelsesomkostning undtagen i de følgende tilfælde: 
1. Du returnerer kun dele af din ordre.
2. Du returnerer din ordre med et andet fragtfirma.
3. Du valgte ekspreslevering. I dette tilfælde kan vi kun refundere det beløbet, som en standardlevering ville koste, og kun i det tilfælde, at du returnerer den fulde ordre til os.
Hvordan returnerer jeg min pakke med Klarna?
Informér Klarna, at du vil returnere din ordre, ved at besøge KlarnaPortal. Vælg den relevante ordre og klikke på 'retur'. Du kan herefter angive, at du har returneret en eller flere produkter. Det vil imidlertidigt sætte din betaling på pause indtil returneringen er blevet behandlet. Klarna vil derefter sende dig en ny faktura, eller sende en bekræftelses-email, når der ikke længere skal betales. Har du allerede betalt? Du vil modtage din refundering inden for 3-5 arbejdsdage.
 
Hvornår vil jeg modtage min refundering, når jeg har betalt med Klarna.
Hvis du har betalt med Klarna, behandles refunderingen af dem. Hvis du bruger KlarnaPortal, vil Klarna refundere dig på mellem 3-5 arbejdsdage, når vi har modtaget din returnering.
Kan jeg bytte produkter?
Har du bestilt et produkt, du godt kunne lide, men i forkert størrelse? I stedet for at returnere produktet, kan du bytte det til en anden størrelse helt gratis inden for 100 dage. 
 
Hvordan bytter jeg et produkt?
Tryk på "Gratis størrelsesombytning", fortæl os hvilke produkter, du vil bytte, og vælg den rigtige størrelse. Put produkterne tilbage i pakken og aflevér den ved et afhentningssted inden for 7 dage  for at undgå, at din størrelsesombytning bliver annulleret. Lige så snart pakken bliver skannet af fragtfirmaet, vil din nye størrelsesordre afsendes. Hvis fragtfirmaet ikke skanner, vil vi sende din nye størrelse, når pakken behandles på vores lager. Du modtager en bekræftelsesmail om afsendelse af din bytteordre med et tracking-nummer, når den forlader vores lager. Vi vil bruge vores standardlevering, og sende det til den adresse tidligere oplyst.
 
Returnerer og bytter du forskellige produkter fra samme ordre? 
Intet problem. Du kan putte alle produkterne i samme pakke. Men brug byttemærket i stedet for returmærket for at fremskynde processen. Vi refunderer dig via samme betalingsmetode, du anvendte ved købet, når vi har modtaget din pakke. Dine ombyttede produkter er allerede på vej til dig!
 
Hvornår kan et produkt ikke byttes?
– Personligt tilpassede produkter er skabt til dig og kan ikke byttes. 
 
Hvad sker der, hvis jeg bruger returneringsmærket på pakken til min ombytning? 
Ingen printer? Bare rolig, du kan stadig bruge mærket, der kom med pakken. Det tager bare et par dage mere for at komme frem, da dine ombyttede produkter først vil blive afsendt, når vi har modtaget dine returnerede produkter.
 
Hvis du vil have et produkt i en anden farve, så returnér venligst det bestilte, og køb et nyt produkt. Produkter købt i en fysisk adidas-butik kan kun byttes i butikken.