Kan jeg annullere min online-ordre?

Sidst Opdateret: 11/25/19

Kan jeg annullere min online-ordre?

 

Du kan annullere din online-ordre, enten helt eller delvist, inden for 15 minutter efter dens afgivelse.

Hvordan du annullerer din ordre online
 
  1. Gå til ordresporing. Du kan se dit ordrenummer i din ordrehistorik, eller i den email, vi sendte dig for at bekræfte ordren.
  2. Kopier og indsæt dit ordrenummer i feltet, indtast din e-mailadresse og vælg ‘Spor ordren’.
  3. Tryk på knappen "Annullér produkter". Denne knap er kun synlig i 15 minutter efter, du har afgivet din ordre.
  4. Vælg da de produkter, du gerne vil fravælge fra din ordre, vælg en annulleringsgrund og bekræft din annullering.


Så snart din annullering er blevet ekspederet (inden for 2 - 4 timer), vil du modtage en e-mailbekræftelse til den adresse, du anvendte til at afgive ordren. Du vil enten ikke blive trukket eller få refunderet de annullerede varer.

Knappen til at annullere ordren er kun synlig i de 15 minutter. Hvis knappen ikke længere er synlig, ja, så kan du ikke annullere ordren længere. I det tilfælde kan du returnere ordren til os, når du har modtaget den, og blive refunderet.
 

Refunderinger

 

 

Refundering efter annullering

Creditcard 

Visa/Mastercard/American Express 

Reservering annulleret

PayPal 

Øjeblikkelig refundering

Klarna 

Op til 6 dage efter annulleringen, hvis du vælger at betale

Mere information om refunderinger via Klarna kan findes her

 

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00.