Hvornår vil jeg modtage min refundering efter jeg har returneret min ordre?

Sidst Opdateret: 8/24/22

Grundet en større mængde returneringer i denne travle periode kan der opstå forsinkelser i behandlingen af din returnering. Vi arbejder hårdt på at få behandlet din refundering. Se tabellen herunder for at se mere om din refunderingsproces.

Din refunderingsproces
Bestillingen behandlesTidsramme for tilbakebetaling fra banken
5-6 hverdage
 

Kredit- / hævekort: max 14 hverdage
PayPal: max 3 hverdage
Klarna: max 3-5 hverdage
Reebok e-gavekort: umiddelbart efter vi har behandlet returneringen


Vi sender dig en email til, lige så snart, vi har behandlet din returnering og autoriseret en refundering.
 

Fra det øjeblik vi har autoriseret refunderingen, skal din bank stadig gennemføre transaktionen. Den tid det tager at gennemføre refunderingen varierer banker imellem og betalingsmåder imellem. Du vil modtage din refundering via den samme måde, du brugte til at betale for produkterne.

     
    Vi vil refundere dig fra den dag, vi:
    1. er færdige med at behandle din returnering på lageret; eller
    2. er blevet informeret om, at du har trukket dig fra købsaftalen, og inden for 14 dage har givet os bevis for, du har returneret din online-ordre.

    Hvordan fungerer refunderinger via e-gavekort?
    Hvis du starter din returnering online (ved at fortælle os online, hvilke produkter du ønsker at returnere og hvorfor), kan du også vælge at modtage din refundering via et Reebok e-gavekort. Du vil straks modtage dette e-gavekort via e-mail, når vi har behandlet din returnering på lageret. Det bedste valg hvis du for eksempel gerne vil genbestille. 

    Reebok e-gavekortet er straks klar til brug og kan indløses online og i vores Reebok-butikker. Hvis du har returneret et produkt, der skulle være en gave, er det måske godt at vide, at gavekort ikke er brugerspecifikke og kan deles med venner. Gavekortsbeløbet kan deles over flere ordrer.

    Det er teknisk umuligt at tilbageføre den valgte refundering pr. e-gavekort til den oprindelige betalingsmetode 

    Var denne artikel behjælpelig?

    Ja / Nej

    Hvor er min ordre?

    Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

    Kan du stadig ikke finde dit svar?

    SPØRG VORES KUNDESERVICE

    mandag til fredag 8:00 – 18:00