Hvordan ser jeg min ordre- eller leveringsstatus?
Du kan
se status på din ordre via siden ""Ordresporing"". Indtast dit ordrenummer og email-adresse, tryk derefter ""Ordresporing"" for at åbne siden, hvor du kan se ordreinformationen.
– Tjek din ordrestatus ved at trykke på ordrenummeret i din ordrebekræftelses-email.
– Følg din ordre ved at følge linket i din afsendelsesbekræftelses-email.
Du kan se dit ordrenummer i din ordrehistorik, eller i den email, vi sendte dig for at bekræfte ordren.
*Du vil modtage den mest præcise leveringsinformation i emailen, der bekræfter din leverings afsendelse, såfremt den er forsinket, og selvfølgelig fra selve ordresporingen, når den er blevet sendt.
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan ser jeg min ordre- eller leveringsstatus?
- Hvordan returnerer jeg mine produkter?
- Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?
- Hvor meget koster det at returnere et produkt?
- Hvad sker der med min rabatkupon hvis jeg returnerer min ordre helt eller delvist, eller hvis min ordre annulleres?
- Hvornår vil jeg modtage min refundering efter jeg har returneret min ordre?
- Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
Hvor er min ordre?
Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.
Kan du stadig ikke finde dit svar?
SPØRG VORES KUNDESERVICE
mandag til fredag | 8:00 – 18:00 |