Hvordan returnerer jeg mine produkter?

Sidst Opdateret: 10/23/19

Der findes forskellige returmetoder, afhængig af hvor du har købt dit produkt. Varer, der er købt i Reebok online shop kan kun returneres til os med post via DPD / PostNord. Varer, der er købt i en Reebok butik, kan kun returneres i butikken.

Forkert størrelse? I stedet for at returnere produktet, kan du bytte det til en anden størrelse helt gratis. Find mere information på vores hjælpeside om ombytning .

Varer købt i Reebok online shop
Du kan returnere din onlineordre inden for 30 dage efter modtagelse af din ordre uden en begrundelse.  Hvis du har modtaget en ordre i flere pakker, starter de 30 dages returperiode den dag, du modtog den sidste pakke.

Vær opmærksom på, at du ikke vil blive opkrævet for fragtomkostninger til din returnering, hvis du anvender det samme fragtfirma, der leverede varen, og du følger vores returanvisninger nedenunder.

Forkert størrelse?
I stedet for at returnere produktet, kan du bytte det til en anden størrelse helt gratis. Find mere information på vores hjælpeside om ombytning.

Returnering med DPD / PostNord:

  1. Udfyld retursedlen med dine returårsager og læg den i pakken, og forsegl derefter kassen. En returseddel og returlabel skulle følge med i din originale ordre.
  2. Sæt den gratis label på din pakke ovenpå den originale label.
  3. Hold øje med ordresporingsnummeret angivet på returlabelen.
  4. Indlever din pakke hos dit lokale lokale PostNord indleveringssted.
  5. UPS (kun hvis din ordre er blevet sendt med ekspreslevering)

Varer købt i en Reebok butik
Hvis du ønsker at returnere produkter, som er købt i en Reebok-butik, er det bedst at returnere din(e) uønskede vare(r) i samme butik, som du købte dem i. Medbring venligst din kvittering, og vær sikker på at returnere varen inden for 30 dage efter købet. Bemærk venligst, at vi i øjeblikket ikke modtager returneringer i vores butikker af varer, som er købt via vores online shop. 

Returpolitik
Du kan læse om regler og restriktioner i vores returpolitik.

Varer købt hos en autoriseret Reebok-forhandler
Hvis du har købt produkter hos en af vores autoriserede forhandlere, bedes du kontakte dem, da de har deres egen returpolitik. Det er ikke muligt at returnere varer i en Reebok butik, hvis du har købt dem i en af vores partneres butikker.

Var denne artikel behjælpelig?

Ja / Nej

Hvor er min ordre?

Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.

Kan du stadig ikke finde dit svar?

SPØRG VORES KUNDESERVICE

mandag til fredag 8:00 – 18:00.