Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
Med en rabatkupon kan du få rabat, når du køber produkter via vores online shop. Vi har forskellige slags salgsaktiveringer, såsom procentvise besparelser per produkt eller kombinationstilbud, hvor du får rabat på det andet produkt, du køber. For alle slags salgsaktiveringer gælder forskellige vilkår og betingelser, som bliver udpindet ved kassen.
Sådan får du rabat:
1. Vælg et produkt, som rabatten gælder, i vores online shop.
2. Fortsæt til din kurv. Klik på ‘Rabatkode’ under din ordreoversigt. En rabatkode kan også bruges ved kassen.
3. Et felt til rabatkoden vil komme frem på skærmen. Indtast din rabatkode i feltet, og klik på 'Tilføj'.
Bemærk:
– Rabatkoden gælder kun i en begrænset periode.
– Rabatkoden gælder ikke alle produkter. Ekskluderede produkter vil være markeret som sådan på deres produktside.
– Rabatkoden kan ikke bruges, når du først har aflagt din ordre. I dette tilfælde skal du annullere din ordre inden for 15 minutter og brug genordremuligheden inde på din konto for at gå til kassen igen.
– Rabatkoden kan ikke kombineres med andre promoveringer, tilbud eller rabatter. Hvis der er tilføjet flere kampagne- eller rabattilbud i forbindelse med din ordre, anvender vi den, der giver den største rabat.
– Forsendelsesomkostninger vil gælde, såfremt det beløb, rabatkuponen dækker gør, at ordrens totale beløb falder under grænsen for gratis levering.
Du kan finde de vilkår og betingelser, der gælder for brugen af rabatkuponer, nederst i den e-mail, du modtog rabatkuponen i, eller på rabatkuponen.
Ofte stillede spørgsmål
- Hvordan ser jeg min ordre- eller leveringsstatus?
- Hvordan returnerer jeg mine produkter?
- Hvad er leveringstiden og -omkostningerne?
- Hvor meget koster det at returnere et produkt?
- Hvad sker der med min rabatkupon hvis jeg returnerer min ordre helt eller delvist, eller hvis min ordre annulleres?
- Hvornår vil jeg modtage min refundering efter jeg har returneret min ordre?
- Hvordan bruger jeg min rabatkupon?
Hvor er min ordre?
Log ind eller brug Guest Tracker for hurtigt at spore din ordre, starte en returnering, annullere ordrer og tjekke status på en returnering.
Kan du stadig ikke finde dit svar?
SPØRG VORES KUNDESERVICE
mandag til fredag | 8:00 – 18:00 |